Reklama zewnętrzna trafia do szerokiego grona odbiorców, dlatego cieszy się ogromną popularnością. Nośniki reklamy zewnętrznej najczęściej można spotkać przy popularnych ciągach komunikacyjnych, na przykład przy trasach samochodowych. Tego typu reklama powinna być wytrzymała, stabilna i odporna na niekorzystne warunki atmosferyczne. Jako szkielety konstrukcji pod nośniki reklamy zewnętrznej bardzo często stosuje się profile aluminiowe. Wykonane z tego materiału profile do budowy reklam mają wiele zalet, są cenione między innymi za to, że stworzenie konstrukcji pod reklamę nie zajmuje wiele czasu.
Jaką funkcję pełni reklama?
Trudno sobie dzisiaj wyobrazić funkcjonowanie przedsiębiorstw bez reklamy. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą łatwiej i szybciej dotrzeć do potencjalnego klienta. Współczesna reklama może mieć bardzo różną formę, do tej cieszącej się dużą popularnością zalicza się reklama wewnętrzna przyjmująca postać banerów, stojaków, ścianek reklamowych, „potykaczy”. Wśród reklamodawców popularna jest też reklama zewnętrzna w formie szyldów, tablic, billboardów, napisów wykonanych z liter 3D. Zarówno reklama wewnętrzna, jak i zewnętrzna trafia do szerokiego grona odbiorców.
Jakie zalety mają aluminiowe profile do produkcji reklam?
Aluminiowe profile do produkcji reklam nie bez powodu cieszą się dużą popularnością od lat. Są przede wszystkim wyjątkowo wytrzymałe, co zapewnia bezpieczeństwo konstrukcji. Ponadto są odporne na korozję, dzięki czemu wykonana z nich konstrukcja pod reklamę zewnętrzną jest naprawdę trwała. Do tego można ich nadać dowolny kształt, gdyż łatwo poddają się obróbce. Można z nich wykonać nawet konstrukcje pod reklamę o najbardziej wymyślnym, skomplikowanym kształcie. Wykonana z aluminiowych profili konstrukcja pod reklamę będzie przy tym lekka, co pozwoli na jej montaż na ścianach różnych budynków. Aluminium jest materiałem, który daje się łatwo malować, można go też anodować, dzięki temu profile do wykonania reklam możesz zakupić w szerokiej gamie kolorystycznej. Warto dodać, że wykonane z aluminium profile do budowy reklam sprawdzą się nie tylko jako konstrukcje pod reklamę zewnętrzną – z powodzeniem można je wykorzystać także wewnątrz budynków.
Profile do produkcji reklam: jakie konstrukcje można z nich wykonać?
Profil aluminiowy do reklam jest materiałem bardzo wdzięcznym w obróbce, jest wyjątkowo plastyczny, dzięki czemu może służyć do wykonywanie reklam w różnej formie. Możesz go wybrać, gdy zależy Ci na stworzeniu reklamy w formie kasetonu – tego typu konstrukcja doskonale sprawdzi się jako reklama wolnostojąca, kaseton z powodzeniem możesz zamontować także na ścianie praktycznie każdego budynku. Kasetony z profili aluminiowych można wykonać tak, aby w ich wnętrzu możliwy był montaż oświetlenie LED-owego – tak wykonany kaseton będzie niezwykle atrakcyjną, przyciągającą uwagę już z daleka formą reklamy. Aluminiowe profile do budowy reklam możesz wykorzystać do wykonania liter przestrzennych – reklama w tej formie będzie wyjątkowo ciekawa i oryginalna. Profile te stosowane są również do wykonywania systemów napinających – przede wszystkim w reklamie wielkogabarytowej. Oprócz profili w rynkowej ofercie znajdziesz też specjalne łączniki, dzięki którym montaż konstrukcji reklamowej jest niezwykle prosty i szybki.
Jakie rodzaje profili aluminiowych można wykorzystać w reklamie?
Wykonane z aluminium profile są bardzo zróżnicowane pod względem kształtów, możesz więc wybrać taki, który będzie najbardziej odpowiedni do stworzenia konstrukcji reklamowej odpowiadającej Twoim potrzebom i wymaganiom. Profile aluminiowe występują między innymi w kształcie litery C (ceowniki), litery T (teowniki), litery H zwane dwuteownikami. Są też prostowniki – tak nazywa się profile, które mają kształt kąta prostego – oraz płaskowniki. Producenci profili aluminiowych oferują również produkty o kształcie rur o różnym przekroju – w zależności od swoich indywidualnych potrzeb możesz zdecydować się na takie o przekroju prostokątnym, kwadratowym i oczywiście okrągłym.